دندانپزشکی سیب

کدام بیمه تکمیلی شامل ایمپلنت میشود

کدام بیمه تکمیلی شامل ایمپلنت میشود

کدام بیمه تکمیلی شامل ایمپلنت می شود؟

از دست دادن دندان یکی از مشکلاتی است که افراد را علاوه بر درد، متحمل هزینه هایی برای درمان و جایگزینی دندان از دست رفته می کند و عده ی زیادی به دلیل همین هزینه ها و مشکلات مالی و دغدغه ی تامین بودجه برای ایمپلنت دندان از پروسه ی درمان صرف نظر کرده و با جای خالی دندان های از بین رفته کنار می آیند.

اما جای خالی دندان ها هم می تواند هنگام غذا خوردن دردناک و آزار دهنده باشد و هم در زیبایی ظاهر و چهره تاثیر بسزایی داشته باشد. بنابراین باید به دنبال راهی برای پرداخت هزینه ها و جبران این جای خالی بود.

بیمه تکمیلی اولین چیزی است که در این میان به ذهن همه خطور می کند. آیا بیمه های تکمیلی برای پرداخت هزینه ایمپلنت دندان هم طرح و برنامه ای ارائه می دهند؟ کدام بیمه پایه

یا بیمه تکمیلی هزینه ایمپلنت درمان را پرداخت می کند؟

کلینیک سیب مرکز تخصصی ایمپلنت دندان پاکدشت در ادامه اطلاعات مفیدی در این باره در اختیار شما خواهد گذاشت.

آیا هزینه ایمپلنت شامل بیمه تکمیلی می شود؟

آیا هزینه ایمپلنت شامل بیمه تکمیلی می شود؟

در ابتدا باید بدانید طرح ویژه و مجزایی توسط بیمه تکمیلی برای انجام ایمپلنت یا سایر خدمات دندانپزشکی ترمیمی و زیبایی وجود نداره و هیچ سازمانی هزینه ایمپلنت دندان را به طور جداگانه و در پوشش بیمه تکمیلی به بیماران پرداخت نمی کند. به این معنی که اگر قرار به پرداخت هزینه ای از سوی بیمه های تکمیلی برای انجام ایمپلنت باشد، این هزینه همراه با طرح کلی بیمه ی تکمیلی که قبلا شامل حال شما شده خریداری شده و در آن وجود خواهد داشت و در واقع شما تنها باید تحقیق کنید و ببینید کدام بیمه تکمیلی سقف بیشتری برای ایمپلنت دندان در نظر گرفته و یا بیمه تکمیلی شما در مورد ایمپلنت دندان چه خدماتی ارائه می دهد و تا چه سقف هزینه ای را برای شما تقبل می کند.

شرکت های بیمه برای خدمات دندانپزشکی مختلف با توجه به نوع درمان و طرف قرارداد خود، میزان پوشش های متفاوتی دارند و بعضی مبالغ کمتر و بعضی دیگر مبالغ بیشتری را در مورد ایمپلنت دندان به عهده می گیرند.

برای پیدا کردن بهترین بیمه تکمیلی دندانپزشکی که هزینه های ایمپلنت دندان را برای شما تا جای ممکن کاهش بدهد، زمان کوتاهی را به مطالعه ی ادامه ی این مطلب اختصاص بدهید.

هزینه ایمپلنت دندان با بیمه تامین اجتماعی

بیمه تکمیلی ایمپلنت

عده ی بی شماری از جمعیت ایران تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی قرار دارند و به ویژه کارمندان و پرسنل ادارات، شرکت ها و سازمان های مطرح از خدمات این بیمه استفاده می کنند. تامین اجتماعی نام آشناترین بیمه در میان مردم ایران به حساب میاد که معمولا خدمات خوبی هم در حوزه های مختلف به بیمه شوندگان خود ارائه می دهد.

در مورد خدمات دندان پزشکی با بیمه تامین اجتماعی باید گفت این بیمه خدمات اساسی دندان پزشکی مثل کشیدن، پر کردن، عصب کشی و جرم گیری را در مراکز و کلینیک های دندان پزشکی طرف قرارداد خود پوشش می دهد و تا حد چشمگیری هزینه های این نوع درمان دندان پزشکی را برای بیمه شونده تقبل می کند.

اما اگر تنها بیمه ای که شما را تحت پوشش خود قرار می دهد، بیمه تامین اجتماعی است باید بدانید هیچکدام از مراحل ایمپلنت و هزینه های نسبتا بالای آن توسط بیمه تامین اجتماعی پوشش داده نمی شود و برای پرداخت هزینه ایمپلنت دندان توصیه می شود بهترین بیمه تکمیلی را پیدا کرده و برای استفاده از خدمات آن اقدام کنید.

هزینه ایمپلنت دندان با بیمه نیروهای مسلح

بر اساس جدیدترین گزارش ها و قوانین و مقررات بیمه نیروهای مسلح و جانبازان، خدمات درمانی پایه دندانپزشکی نظیر کشیدن، عصب کشی، پرکردن و جرمگیری تحت پوشش این بیمه قرار می گیره و بیمه گذار نیازی به نگرانی در مورد هزینه درمان های دندانپزشکی نخواهد داشت.

اما اگر متقاضی درمان های زیبایی دندانپزشکی هستید و برای انجام کارهایی نظیر ایمپلنت، کامپوزیت، ارتودنسی، لمینت و غیره قرار است از بیمه استفاده کنید، بیمه نیروهای مسلح و جانبازان هزینه ی درمان زیبایی دندانپزشکی شما را تنها در صورتی تقبل می کند که بیمه گذار تحت درمان خود فرد جانباز باشد. در غیر اینصورت هزینه ایمپلنت دندان توسط بیمه تکمیلی پرداخت نخواهد شد. توجه داشته باشید ایمپلنت دندان علاوه بر اینکه جزء خدمات درمانی دندانپزشکی به حساب می آید، نوعی درمان زیبایی بوده و تحت پوشش بسیاری از بیمه ها قرار نمی گیرد.

هزینه ایمپلنت دندان با بیمه ایران

هزینه ایمپلنت دندان

ایمپلنت دندان حتی اگر تنها برای یک دندان نیاز باشد درمانی هزینه بر و نسبتا گران قیمت است و بیمه ایران یکی از بیمه های تکمیلی است که در پرداخت هزینه های خدمات دندان پزشکی طرح های خوبی ارائه می دهد. مثلا خدمات دندانپزشکی شامل عصب کشی، پر کردن دندان، کشیدن دندان و درمان های ترمیمی با بیمه تکمیلی ایران کاملا رایگان بوده و در مراکز طرف قرارداد با بیمه ایران بدون پرداخت هیچ هزینه ای قابل انجام هستند.

در مورد ایمپلنت که در دسته ی درمان های زیبایی دندانپزشکی قرار می گیرد، پوشش بیمه ایران تنها شامل حال افرادی می شود که شرایط بیمه تکمیلی گروهی را داشته باشند و با مراجعه به مراکز طرف قرارداد بیمه ایران اقدام به ایمپلنت دندان بکنند.

این افراد بسته به نوع ایمپلنت و هزینه ی ایمپلنت دندان نصف یا مبلغی کمتر از نصف هزینه ی ایمپلنت دندان خود را پرداخت می کنند و مابقی هزینه های ایمپلنت را شرکت بیمه ایران به عهده خواهد گرفت. برای استفاده از خدمات بیمه تکمیلی ایران برای ایمپلنت دندان، از قبل معرفی نامه ای از شرکت بیمه ایران دریافت کنید و به مرکز مورد نظر ارائه بدهید.

هزینه ایمپلنت دندان با بیمه سلامت

بیمه سلامت در ایران انواع مختلفی دارد و به دسته های متفاوتی تقسیم می شود که هر کدام یک سری از خدمات پزشکی و درمانی را تحت پوشش قرار می دهند. بیمه سلامت همگانی نوعی از بیمه تکمیلی سلامت است که در آن خدمات ترمیمی مانند ایمپلنت دندان، کامپوزیت، کشیدن دندان، پروتز دندان و بعضی خدمات دیگر پوشش داده می شوند.

به طور کلی خدمات بیمه سلامت در مورد درمان های پایه دندان پزشکی شامل مواردی مثل بررسی و چکاپ دهان و دندان، عکسبرداری، جراحی لثه، فلورایدتراپی و جرمگیری دهان و دندان می شود و بیمه سلامت هزینه ی این موارد را به عهده می گیرد. اما در مورد موارد دیگر به علت پیچیدگی طرح های مختلف شرکت بیمه سلامت باید با بیمه گر خود تماس بگیرید و از شرایط پوشش بیمه در مورد سایر درمان های زیبایی دندان پزشکی اطلاعات لازم را کسب کنید.

هزینه ایمپلنت با بیمه تکمیلی آسیا

یکی از قدیمی ترین شرکت های خصوصی بیمه در ایران بیمه آسیا است که با ارائه ی خدمات خوب و جامع و توجه به نیازها و رفاه بیمه گذاران همواره مورد توجه قرار گرفته است. برای جبران هزینه های بالای دندان پزشکی هم بیمه آسیا بسیار موثر عمل کرده و هزینه های خدمات درمانی دندان پزشکی و هزینه های ایمپلنت را تا حد چشمگیری تقبل می کند.

اگر متقاضی کاشت دندان یا ایمپلنت هستید و تحت پوشش بیمه تکمیلی آسیا قرار دارید باید بدانید این بیمه تا حد زیادی در کاهش هزینه های شما موثر است و می تونید برای انجام ایمپلنت دندان روی آن حساب کنید.

اگر تمایل دارید از سقف پرداخت بیمه آسیا برای ایمپلنت دندان اطلاع پیدا کنید، باید بدانید پوشش ایمپلنت بیمه آسیا فقط به نوع بیمه گروهی آسیا تعلق می گیرد و سقف آن با توجه به توافق میان شرکت بیمه آسیا و مراکز درمانی طرف قرارداد تعیین می شود و در مورد هر مرکز متفاوت است.

هزینه ایمپلنت دندان با بیمه دانا

برای استفاده از پوشش هزینه های ایمپلنت دندان با بیمه دانا هم مانند بعضی بیمه های تکمیلی دیگر باید تحت پوشش بیمه گروهی دانا قرار بگیرید و جبران هزینه های ایمپلنت دندان با بیمه دانا به بیمه فردی دانا تعلق نمی گیرد. منظور از بیمه گروهی بیمه ای است که شامل سازمان ها و ارگان ها می شود سقف هزینه های درمان برای ایمپلنت دندان هم با توجه به شرایط افرادی که تحت پوشش بیمه دانا قرار می گیرد می تواند متفاوت باشد. تعداد و شرایط سنی افرادی که بیمه می شوند و قراردادی که بین مرکز طرف قرارداد با شرکت بیمه دانا منعقد می شود از جمله مواردی است که روی سقف مبلغ پرداختی بیمه دانا تاثیرگذار است و در مورد نهادهای مختلف و مراکز درمانی مختلف یکسان نیست.

هزینه ایمپلنت در بیمارستان میلاد

ایمپلنت دندان از خدمات دندانپزشکی در حوزه ی زیبایی است که هزینه ی زیادی دارد، اما هیچ تعرفه ی ثابتی برای ایمپلنت دندان در بیمارستان میلاد وجود نداره چون شرایط ایمپلنت برای افراد در سنین مختلف و برای دندان های مختلف متفاوت بوده و از طرفی بیش از ۹۰ درصد هزینه های دندانپزشکی و ایمپلنت دندان به مواد و متریالی که در طی فرایند درمان استفاده می شود بستگی دارد.

مواد اولیه ایمپلنت برندهای مختلفی دارند و انواع برندهای ساخت کشور کره، سوئیس، آلمان، اسپانیا و ایتالیا در مراکز گوناگون دندانپزشکی برای ایمپلنت دندان مورد استفاده قرار می گیرند. هزینه ایمپلنت دندان با توجه به مواد مصرفی و تخصص و تجربه ی پزشک متخصص ایمپلنت در حال حاضر چیزی حدود ۶ میلیون تومان تا ۳۵ میلیون تومان است که بعد از معاینه توسط متخصص ایمپلنت و در نظر گرفتن شرایط بیمار تعیین می شود.

بهترین بیمه تکمیلی برای ایمپلنت دندان

بهترین بیمه تکمیلی برای ایمپلنت دندان

هزینه های خدمات مربوط به دندانپزشکی پایه، درمانی و زیبایی دندان نسبتا بالا بوده و افراد بدون استفاده از بیمه به سختی از پس این هزینه ها برخواهند آمد. به همین دلیل شرکت های ارائه دهنده ی بیمه تکمیلی وارد کار می شوند و با ارائه ی طرح های متنوع و تقبل کردن بخش بزرگی از هزینه ها نقش مفیدی در پرداخت هزینه های درمان شما بازی می کنند.

در واقع افراد از قبل باید بیمه شده توسط بیمه های پایه مثل بیمه خدمات درمانی، بیمه تامین اجتماعی، بیمه نیروهای مسلح و جانبازان یا غیره باشند و بعد از پرداخت هزینه های اولیه ی درمانی توسط این بیمه ها، برای پرداخت هزینه های مازاد درمان از بیمه های تکمیلی کمک بگیرند. بنابراین بیمه های تکمیلی کامل کننده ی هزینه های درمان به حساب می آیند و بر اساس سقف تعهدات شرکت بیمه و شرایط طرف قرارداد اقدام به جبران هزینه های پرداختی بیمار می کنند.

در این میان نمی شود صراحتا اعلام کرد کدام بیمه تکمیلی بهترین بیمه تکمیلی است و سقف بهتری برای جبران هزینه های درمان ارائه می دهد، چون سقف هزینه های پرداختی برای درمان و تعرفه های مختلف بیمارستان ها و مراکز درمانی متفاوت با هم یکسان نیست و در اصل شرایط هر بیمار نسبت به دیگری متفاوت است. بهترین کار توجه به وضعیت سلامت، شرایط سنی و نیازهای درمانی شما است تا بتوانید بر اساس آن ها بهترین بیمه تکمیلی را انتخاب کنید.

ضرورت بیمه تکمیلی

ضرورت بیمه تکمیلی ایمپلنت

امروزه ایمپلنت دندان به افرادی که دندان خود را در حوادث مختلفی مثل ضربات شدید، آسیب های ورزشی و تصادفات یا به دلیل کهولت سن و پوسیدگی بیش از حد دندان ها از دست داده اند کمک شایانی می کند و یکی از بهترین و موثرترین درمان ها به شمار می آید. علاوه بر آن سایر مشکلات دهان و دندان که همگی هزینه های نسبتا زیاد در بر داشته و پرداخت آن ها بدون بیمه واقعا دشوار است باعث می شود به اهمیت بیمه تکمیلی بیشتر پی برده و هرچه زودتر به فکر پیدا کردن بهترین بیمه تکمیلی برای استفاده در شرایط خاص و پیش بینی نشده باشیم.

شرکت‌ های بیمه ی متعددی وجود دارند که ایمپلنت دندان را تحت پوشش خود قرار دادند و به بیمه گزاران خود در پرداخت هزینه های درمانی و زیبایی دندان پزشکی کمک فراوانی می کنند. برای استعلام تعرفه های متنوع و سقف پرداخت هزینه های درمان بیمه های تکمیلی می توانید از بیمه گرها و کارشناسان بیمه کمک بگیرید و بعد از مشاوره با آن ها و در نظر گرفتن شرایط خود و خانواده، اقدام به دریافت خدمات بیمه تکمیلی مناسب کنید.

برای اطلاع از شرایط ایمپلنت دندان با بیمه تکمیلی در کلینیک سیب مرکز تخصصی ایمپلنت دندان پاکدشت، با همکاران ما در این مجموعه تماس حاصل کنید.

یک پاسخ

  1. سلام عرض شد
    بنده ۳۵ ساله ۱۵ سال در فرودگاه پیام مشغول بودم. در حال حاضر بیمه تامین اجتماعی هستم کل دندان ها خراب شده و شرایط لازم برای دندان مصنوعی رو ندارم.در کل از نظر سختی و طاقت و شرایط روحی برای مصنوعی رو ندارم برای همین مجبور به ایمپلنت هستم چون راهی به جز ایمپلنت نیست.سوال دارم در چه بیمه تکمیلی اقدام کنم که هزینه ایمپلنت خیلی کمتر بشه.چون وضع مالی اینجانب هم اصلا خوب نیست.ممنون میشم بنده رو راهنمایی کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تمامی حقوق مطالب برای دندانپزشکی سیب محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع می باشد.